Plzeňský Prazdroj pečuje o mnoho pokladů. Především o samotný plzeňský ležák, který založil svou kategorii. Klub klíčových zákazníků je místo, kde se ze zákazníků Plzeňského Prazdroje, hospodských a restauratérů stávají hosté. Zde o ně pivovar pečuje. Vytvořili jsme vizuální prostředí, kde se zákazníci Prazdroje mohou cítit opečovávaní.
Jan Krátký, manažer Plzeňského Prazdroje
Plzeňský Prazdroj byl založen již v roce 1842, kdy sládek Groll uvařil první várku svého piva a vytvořil tak pivo plzeňského typu. Tento druh světlého spodně kvašeného piva Pilsener či Pils je dnes nejprodávanějším druhem piva na světě. A plzeňská dvanáctka je pojmem sama o sobě. Mezi značky Plzeňského Prazdroje patří také plzeňský Gambrinus, nošovický Radegast a Velkopopovický Kozel, v Česku nejrozšířenější nealkoholické pivo Birell, cidery Kingswood a Frisco a další. Celkem 12 značek. Plzeňský Prazdroj je největším výrobcem piva v Česku a současně i jeho největším exportérem. Pivo vyváží do více než 50 zemí světa. Současným majitelem Prazdroje je japonská pivovarnická skupina Asahi.
Skrolujte k další případovce