Strategie a koncepce, značky a prizmata, archetypy i brand key, obchodní argumentace, podklady a data, kreativní zadání, mood boardy, stylescapes, titulky a claimy, copywriting, infografiky, prototypy webů.
Slova a design do sebe nikdy nezapadnou, pokud vznikají odděleně. Proto jsme vytvořili metodu OBSAH+FORMA. Obsahem jsou ve finále všechny tvrdé argumenty, nebo naopak vzletné titulky ale i schémata, produktové fotografie a další části. Formou je rozvržení dokumentu i grafické pozlátko, které pomůže doručit dojmy a emoce. Metoda ale zahrnuje i celý proces.
-
start
Nejdříve naplánujeme celý projekt. To si žádá společnou konzultaci, sestavení rozsahu projektu s cenovou kalkulací a váš souhlas. S pružnými změnami projektu se počítá. Pokaždé bude mít těchto 5 momentů, jen někdy bude výraznější ten, jindy zas onen. Můžete z něj kdykoliv vystoupit.
-
situace
Provádíme průzkum a analýzu. Více se nám líbí slovo rešerše. Zajímá nás, co děláte. Co zrovna zlepšujete. Co dělají konkurenti, aby vám zavařili. Jak se líbí i nelíbí lidem, co pro ně děláte nebo neděláte. A všechny souvislosti. Zákaznické užitky, customer insight, USP. Průzkum a výzkum. Jobs&Pains. Zajímá nás šiřitel, příjemce vizuálního prostředku i okolní prostředí. Hledáme možné problémy, ale především příležitosti. Hledáme ze široka maximum dostupných informací pro rozhodování.
-
cíl
Budeme dávkovat emoce nebo naopak racionalitu. Nastavíme směr. Pomůžeme vám s rozhodováním, když si nebudete jistí. A pomůžeme vám prosadit dobré myšlenky. Uděláme na to workshop. Zajistíme, aby se na nic nezapomnělo. Kreativní brief. Strategie a positioning. Gains. Definice značky, elevator pitch, USP a známe i další takové pojmy. Cílem každého našeho společného projektu je změnit chování či postoje vašeho publika. Budeme se o tom bavit.
-
prototyp
Vzniknou první kreativní návrhy obsahu i jeho formy. Nejprve bez zapnutých počítačů, s tužkou v ruce. Používáme různé kreativní metody. Rádi si o tom s vámi budeme povídat, dobré nápady ukazujeme průběžně. Koncept, skica, stylescape, prototyp.
-
iterace
Znovu a znovu, dokud nebude vše skvělé. Tak dlouho budeme dělat postupná vylepšení návrhu a revize předchozích designérských rozhodnutí. Výsledkem bude interně i externě konzistentní návrh, ve kterém již není co přidat, odebrat nebo změnit. Tady spolu obsah a forma formují nejlepší výsledek.
-
realizace
Předtisková příprava, zadání do tisku, do výroby, do distribuce. Kódování a programování. Realizace aplikace. Tady je prostor pro přesnost, ne pro kreativitu. Ťik ťak. Dobrá práce nás pak vrací zpět na bod jedna.
-
Paráda, hotovo. Je to dobré.