Business for Breakfast

BforB jsou networkingové kluby. Podnikatelé a obchodníci se tam mohou potkávat a poznávat, navazovat spolupráci a udržovat vztahy. Kluby BforB se setkávají pravidelně každých 14 dní u pracovní snídaně, ale i při dalších příležitostech. Je to britský franšízový koncept. Fialová barva a symbol s dvojitým B byly proto dogma. Ve všem ostatním jsme měli volnou ruku.

Přepracovali jsme logo a připravili jsme vizuální styl, vytvořili jsme klubový web

Přepracovali jsme logo a připravili jsme vizuální styl, vytvořili jsme klubový web

„Chtěli jsme design, který se nemusí pitvořit, aby přitáhl zájemce o členství. Ostatní nám ho závidí.”

Vladimír Mařinec, spolumajitel BforB Centrum

Business for Breakfast
Business for Breakfast
Business for Breakfast
Business for Breakfast
Business for Breakfast
Klub klíčových zákazníků
Klub klíčových zákazníků
Business for Breakfast
Business for Breakfast
Business for Breakfast
Business for Breakfast
Business for Breakfast

design_2018.bforb.web_title

Ústřední symbol oválu nabývá mnoho podob

Business for Breakfast

O klientovi

Kluby BforB jsou pro podnikatele a obchodníky. Pořádají pravidelná i mimořádná networkingová setkání, na kterých aktivní lidé nacházejí nové kontakty a utužují ty dřívější. Pravidelným setkáváním vzniká mezi členy důvěra, která umožňuje sdílet cenné obchodní kontakty i další odborné informace nebo osobní zkušenosti. BforB je franšízový koncept původem z Velké Británie.

Business for Breakfast

BforB je

  • korporátní

    Seriózní, ale bez nabubřelosti!
  • otevřené

    Lidské, ale bez pitvoření!
  • aktivní

    Ochotné, ale bez podbízení!
2022

Skrolujte k další případovce

Explan
0