Plzeňský Prazdroj potřebuje pro svou armádu obchodních zástupců profesionální výbavu. Prazdroj Partner již ve druhé verzi je interní aplikace, ve které lze najít mnoho důležitých nástrojů pro každodenní práci na návštěvách u zákazníka. Obchodní ale i vzdělávací prezentace, které aplikace spravuje a předvádí, postrčily kupředu byznys nejedné hospody.
Eva Wotřelová, manažerka Plzeňského Prazdroje
Plzeňský Prazdroj byl založen již v roce 1842, kdy sládek Groll uvařil první várku svého piva a vytvořil tak pivo plzeňského typu. Tento druh světlého spodně kvašeného piva Pilsener či Pils je dnes nejprodávanějším druhem piva na světě. A plzeňská dvanáctka je pojmem sama o sobě. Mezi značky Plzeňského Prazdroje patří také plzeňský Gambrinus, nošovický Radegast a Velkopopovický Kozel, v Česku nejrozšířenější nealkoholické pivo Birell, cidery Kingswood a Frisco a další. Celkem 12 značek. Plzeňský Prazdroj je největším výrobcem piva v Česku a současně i jeho největším exportérem. Pivo vyváží do více než 50 zemí světa. Současným majitelem Prazdroje je japonská pivovarnická skupina Asahi.
Skrolujte k další případovce