Firemní profil Plzeňského Prazdroje

Když máte produkt, ke kterému se váží zážitky tolika lidí a vlastně celá pivní kultura, jdou věci snadno. Potom i firemní brožura může nadchnout, ačkoliv ten pojem zavání příšernou nudou. Pivní tácky k pivu ale nerozlučně patří. Tahle exkluzivní sada 28 kusů na sobě nese příběh Plzeňského Prazdroje, jeho úspěchy i jednotlivé značky. Bude z ní jednou nedostupný sen sběratelů tácků?

Vytvořili jsme brožuru, která vypadá jako pivní tácky v dřevěné krabičce

Vytvořili jsme brožuru, která vypadá jako pivní tácky v dřevěné krabičce

„Chtěli jsme pro naše partnery něco překvapivého a nakonec ten nápad získal ocenění.”

Zdeněk Kovář, tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje

Firemní profil Plzeňského Prazdroje
Firemní profil Plzeňského Prazdroje
Firemní profil Plzeňského Prazdroje
Firemní profil Plzeňského Prazdroje

Tak vypadá cena Fénix v kategorii firemní brožura

Firemní profil Plzeňského Prazdroje

O klientovi

Plzeňský Prazdroj byl založen již v roce 1842, kdy sládek Groll uvařil první várku svého piva a vytvořil tak pivo plzeňského typu. Tento druh světlého spodně kvašeného piva Pilsener či Pils je dnes nejprodávanějším druhem piva na světě. A plzeňská dvanáctka je pojmem sama o sobě. Mezi značky Plzeňského Prazdroje patří také plzeňský Gambrinus, nošovický Radegast a Velkopopovický Kozel, v Česku nejrozšířenější nealkoholické pivo Birell, cidery Kingswood a Frisco a další. Celkem 12 značek. Plzeňský Prazdroj je největším výrobcem piva v Česku a současně i jeho největším exportérem. Pivo vyváží do více než 50 zemí světa. Současným majitelem Prazdroje je japonská pivovarnická skupina Asahi.

2020

Skrolujte k další případovce

Restaurace Rock'n'roll
0