Když máte produkt, ke kterému se váží zážitky tolika lidí a vlastně celá pivní kultura, jdou věci snadno. Potom i firemní brožura může nadchnout, ačkoliv ten pojem zavání příšernou nudou. Pivní tácky k pivu ale nerozlučně patří. Tahle exkluzivní sada 28 kusů na sobě nese příběh Plzeňského Prazdroje, jeho úspěchy i jednotlivé značky. Bude z ní jednou nedostupný sen sběratelů tácků?
Zdeněk Kovář, tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje
Plzeňský Prazdroj byl založen již v roce 1842, kdy sládek Groll uvařil první várku svého piva a vytvořil tak pivo plzeňského typu. Tento druh světlého spodně kvašeného piva Pilsener či Pils je dnes nejprodávanějším druhem piva na světě. A plzeňská dvanáctka je pojmem sama o sobě. Mezi značky Plzeňského Prazdroje patří také plzeňský Gambrinus, nošovický Radegast a Velkopopovický Kozel, v Česku nejrozšířenější nealkoholické pivo Birell, cidery Kingswood a Frisco a další. Celkem 12 značek. Plzeňský Prazdroj je největším výrobcem piva v Česku a současně i jeho největším exportérem. Pivo vyváží do více než 50 zemí světa. Současným majitelem Prazdroje je japonská pivovarnická skupina Asahi.
Skrolujte k další případovce